В п’ятницю,
22 серпня, перед будинком адміністрації відзначали День прапора. Після декількох
промов, освятили прапор, який зараз
розвівається на флагштоку. Подія ніби непомітна, проста, але…
Напередодні Дня Незалежності "Тартак" та Андрій Підлужний, під звуковим керівництвом Олега Артима з групи "Qарпа", закінчили роботу над ще одним невеличким спецпроектом. Нарешті студійно записано дві версії - акустичну та рокову - досить вже популярної, в певних колах, пісні "Лицарський Хрест". Відсьогодні пісня викладена на нашому сайті для вільного скачування та розповсюдження. Так само, як і минулого року, коли "Тартак" разом з Андрієм Підлужним запрезентували пісню "Не Кажучи Нікому", "Лицарський Хрест" віддається у вільне некомерційне користування всім бажаючим. Пісню можна використовувати у творчих проектах, в ідеологічних програмах, в некомерційних музичних збірках тощо, не сплачуючи за це жодних коштів. Отож, дорогі друзі, качайте, слухайте та пропонуйте іншим! ;) Нагадуємо, пісню було написано у пластових таборах в минулому році, а вперше представлено в акустичному варіанті на фестивалі Української Героїчної Пісні, організованому Олегом Скрипкою в лютому цього року. Рокова версія вже пролунала на багатьох виступах "Тартака" в різних містах України. Присвячується всім Справжнім лицарям України, тим, хто боровся за неї впродовж усіх віків існування нашої нації. Слава Україні! Героям Слава!
Проект Рішення Бучацької міської ради про затвердження „ Положення про ринковий збір”.
Заслухавши пропозиції Бучацької МРДПІ та керуючись Законом України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, міська рада вирішила затвердити „ Положення про ринковий збір”, встановивши в ньому ставки ринкового збору для юридичних осіб усіх форм власності, їх філії, відділення , представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичних осіб – які здійснюють торгівлю на ринках. Ставки ринкового збору встановлено у розмірах від 0,2 до 2 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а саме 3 грн. за місце /1 м. кв. торгової площі / на ринку по вул. Галицька, 58, та 1,20грн. за 1 м. кв. займаної площі на інших ринках.
Ринковий збір справляється на протязі двох годин від початку роботи ринку, за кожен день торгівлі на ринку, збір справляється за допомогою реєстратора розрахункових операцій.
Відповідальність за повноту справляння ринкового збору, своєчасність перерахування його до бюджету, достовірність та своєчасність подання до податкової інспекції відповідної звітності покладається на адміністраторів ринку.
Контроль за сплатою ринкового збору здійснюється податковими службами, виконавчими комітетами рад.
О. ОВЕРКО Міський голова
Аналіз регуляторного впливу
нормативно-правового акту про затвердження „ Положення про ринковий збір”
Враховуючи вимоги ст.. 9 Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, розробник проекту регуляторного акта здійснює його оприлюднення разом з аналізом регулятивного впливу шляхом публікації вмережі інтернет
Прийняття законодавчого регуляторного акта дасть змогу встановити ставки ринкового збору для юридичних осіб усіх форм власності, їх філії , відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи , а також фізичних осіб , які здійснюють торгівлю на ринках , а саме:
3 грн. за місце /м. кв. торгової площі на ринку по вул. Галицька,58;
1,20 грн.. – за 1 м. кв. займаної площі на інших ринках.
Юридичні і фізичні особи , які здійснюють торгівлю на ринках від прийняття законодавчого регуляторного акта зможуть займатися вищевказаним видом діяльності, а також будуть надходження до місцевого бюджету.
Пропозиції і зауваження до проекту регуляторного акта просимо подавати в місячний термін від дня його опублікування в газеті „ Нова доба” до постійної комісії з питань економіки, фінансів та бюджету Бучацької міської ради за адресою : м. Бучач, майдан Волі,1 , тел. 2-16-79.
Й.МОСЦІПАН
секретар міської ради
Проект Рішення Бучацької міської ради „ Про затвердження „ Положення про комунальний податок на території м. Бучач”
Заслухавши пропозиції Бучацької МРДПІ та керуючись Законом України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, міська рада вирішила:
затвердити „ Положення „ Про комунальний податок на території м. Бучач , встановивши в ньому ставку комунального податку для юридичних осіб усіх організаційно – правових форм ( включаючи підприємства з іноземними інвестиціями ), крім бюджетних установ, планово – дотаційних та сільськогосподарських підприємств.
Ставку комунального податку встановлено в розмірі 10 ( десяти) відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподаткованого мінімуму доходів громадян.
Комунальний податок сплачується авансовими внесками до 20 числа третього місяця звітного кварталу, і місяця наступного за звітним кварталом, у розмірі однієї третини суми, визначеної у попередньому розрахунку.
Відповідальність за повноту нарахування та своєчасність сплати комунального податку до бюджету, подання до податкової інспекції звітності покладається на платників.
Контроль за повнотою, своєчасністю подання звітності, своєчасністю сплати комунального податку здійснюється податковими службами.
О.ОВЕРКО Міський голова
Аналіз регуляторного впливу нормативно – правового акта про затвердження „ Положення „ Про комунальний податок на території м. Бучач”
Враховуючи вимоги ст.. 9 Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, розробник проекту регуляторного акта здійснює його оприлюднення разом з аналізом регулятивного впливу шляхом публікації в мережі інтернет
Прийняття законодавчого регуляторного акту дасть змогу встановити ставки комунального податку для юридичних осіб усіх організаційно – правових форм ( включаючи підприємства з іноземними інвестиціями ), крім бюджетних установ, планово – дотаційних та сільськогосподарських підприємств, а саме :
10 ( десять) відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру
неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Від прийняття законодавчого регуляторного акта будуть надходження до місцевого бюджету.
Пропозиції і зауваження до проекту регуляторного акта просимо подавати в місячний термін від дня його опублікування в газеті „ Нова доба” до постійної комісії з питань економіки, фінансів та бюджету Бучацької міської ради за адресою : м. Бучач, майдан Волі,1 , тел. 2-16-79.
Й.МОСЦІПАН секретар міської ради
Проект Рішення Бучацької міської ради „ Про затвердження „ Положення про податок з реклами на території м. Бучач”
Заслухавши пропозиції Бучацької МРДПІ та керуючись Законом України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, міська рада вирішила:
затвердити „ Положення про податок з реклами на території м. Бучач”, встановивши ставки податку для юридичних осіб усіх форм власності, їх філій, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які розміщують об’єкти реклами на території Бучацької міської ради, а саме:
ставка податку встановлюється у відсотках від вартості послуг за встановлення та розміщення реклами, в тому числі і від плати за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Бучач.
за розміщення реклами усіх видів на термін до 1- го місяця і одноразової реклами в засобах масової інформації ставка збору становить 0,1 відсотка.
за розміщення реклами на термін більше 1-го місяця і більше як один раз в засобах масової інформації ставка збору становить 0,5 відсотка.
Відповідальність за повноту нарахування та своєчасність сплати податку з реклами до бюджету покладається на рекламодавців та розповсюджувачів реклами Контроль за повнотою, своєчасністю сплати податку з реклами здійснюється податковою інспекцією в Бучацькому районі.
О.ОВЕРКО Міський голова
Аналіз регуляторного впливу нормативно – правового акта „ Про затвердження „ Положення про податок з реклами на території м. Бучач”.
Враховуючи вимоги ст.. 9 Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, розробник проекту регуляторного акта здійснює його оприлюднення разом з аналізом регулятивного впливу шляхом публікації в мережі інтернет.
Прийняття законодавчого регуляторного акта дасть змогу встановити ставки податку з реклами для юридичних осіб усіх форм власності, їх філії, відділення , представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи – суб”єкти підприємницької діяльності, які розміщують об”єкти реклами на території Бучацької міської ради, а саме:
ставка податку встановлюється у відсотках від вартості послуг за встановлення та розміщення реклами, в тому числі і від плати за право тимчасового використання місць для розташування об”єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Бучач.
за розміщення реклами усіх видів на термін до 1- го місяця і одноразової реклами в засобах масової інформації ставка збору становить 0,1 відсотка.
за розміщення реклами на термін більше 1-го місяця і більше як один раз в засобах масової інформації ставка збору становить 0,5 відсотка.
Юридичні особи і фізичні особи – суб”єкти підприємницької діяльності від прийняття законодавчого регуляторного акта зможуть розміщувати свою рекламу, а також будуть надходження до місцевого бюджету.
Пропозиції і зауваження до проекту регуляторного акта просимо подавати в місячний термін від дня його опублікування в газеті „ Нова доба” до постійної комісії з питань економіки, фінансів та бюджету Бучацької міської ради за адресою : м. Бучач, майдан Волі,1 , тел. 2-16-79.
Й.МОСЦІПАН Секретар міської ради
Проект Рішення Бучацької міської ради „ Про встановлення ставки орендної плати”
Заслухавши пропозиції Бучацької МРДПІ та керуючись Законом України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, міська рада вирішила:
встановити орендну плату за землю в розмірі 5 % в рік від розміру нормативної грошової оцінки землі.
О.ОВЕРКО Міський голова
Аналіз регуляторного впливу нормативно-правового акта „Про встановлення ставки орендної плати”.
Враховуючи вимоги ст.. 9 Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, розробник проекту регуляторного акта здійснює його оприлюднення разом з аналізом регулятивного впливу шляхом публікації в мережі інтернет.
Прийняття законодавчого регуляторного акту дасть змогу встановити ставку орендної плати для орендарів земельних ділянок, а саме :
5% в рік від розміру нормативної грошової оцінки землі.
Землекористувачі від прийняття законодавчого акта зможуть орендувати земельні ділянки для своїх потреб, а також будуть надходження до місцевого бюджету.
Пропозиції і зауваження до проекту регуляторного акта просимо подавати в місячний термін від дня його опублікування в газеті „ Нова доба” до постійної комісії з питань економіки, фінансів та бюджету Бучацької міської ради за адресою : м. Бучач, майдан Волі,1 , тел. 2-16-79.
Й.МОСЦІПАН секретар міської ради
Проект Рішення Бучацької міської ради „ Про встановлення плати за патент на підприємницьку діяльність на території Бучацької міської ради”
Заслухавши пропозиції Бучацької МРДПІ та керуючись Законом України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, міська рада вирішила:
Рішення сесії Бучацької міської ради № 19 від 15.06.1998 року „ Про встановлення плати за патент на підприємницьку діяльність на території Бучацької міської ради” – скасувати.
Встановити плату за патент на підприємницьку діяльність згідно видів діяльності, а саме:
торгова діяльність на АЗС - 160 грн.
в магазинах - 160 грн.
в кіосках - 60 грн.
з конвертів - 50 грн.
на ринку - 50 грн.
торгпреси і рай вузла зв’язку - 80 грн.
для пенсіонерів на ринку які займають торгову площу до 1 м. кв - 30 грн.
приватне громадське харчування - 90 грн.
пересувні АЗС які здійснюють торгівлю нафтопродуктами га газом - 100 грн.
для виїзної і пересувної діяльності - 80 грн.
ремонт радіо і телеапаратури - 50 грн.
пошиття тенів, чохлів, драпіровок - 50 грн.
заміна елементів живлення - 30 грн.
ремонт та технічне обслуговування авто. -160 грн.
ремонт та будівництво житла - 160 грн.
прокат відео, аудіо касет, дисків - 100 грн.
прокат автотранспортних засобів - 100 грн.
прокат весільного вбрання - 100 грн.
послуги ломбардів - 160 грн.
фото послуги та послуги кінофотолабораторій - 100 грн.
послуги аудіо та відео запису - 160 грн.
гастрольні послуги - 100 грн. /в день/
О. ОВЕРКО Міський голова
Аналіз регуляторного впливу нормативно-правового акта „ Про встановлення плати за патент на підприємницьку діяльність на території Бучацької міської ради”.
Враховуючи вимоги ст.. 9 Закону України „ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, розробник проекту регуляторного акта здійснює його оприлюднення разом з аналізом регулятивного впливу шляхом публікації в мережі інтернет.
Прийняття законодавчого регуляторного акта дасть змогу встановити плату за патент на підприємницьку діяльність на території Бучацької міської ради для юридичних осіб і фізичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності.
Юридичні особи і фізичні особи - суб’єкти підприємницької діяльності зможуть займатися всіма видами підприємницької діяльності, що вказані в Проекті Рішення Бучацької міської ради „ Про встановлення плати за патент на підприємницьку діяльність на території Бучацької міської ради, а також будуть поступати надходження до місцевого бюджету .
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта просимо подавати в місячний термін від дня його опублікування в газеті „ Нова доба” до постійної комісії з питань економіки, фінансів та бюджету Бучацької міської ради за адресою : м. Бучач, майдан Волі, 1 , тел. 2-16-79.
Й.МОСЦІПАН секретар міської ради
Проект
Рішення Міської ради про
затвердження
„Положення „Про збір за
право на використання місцевої символіки”
Заслухавши
пропозиції Бучацької МРДПІ та керуючись
Законом України „Про засади державної
регуляторної політики у сфері господарської
діяльності” Міська Рада вирішила
затвердити „Положення „Про збір за
право використання місцевої символіки”,
встановивши в ньому:
1. Загальні положення.
1.1.Збір
за право на використання місцевої
символіки встановлюється на підставі Законів
України від 21.05.1997 року №280/97-ВР "Про
місцеве самоврядування в Україні" і
від 25 червня 1997 року № 1251-XII
"Про систему
оподаткування" та у відповідності з
Декретом Кабінету Міністрів України
від 20.05.1993 року № 56-93 "Про місцеві
податки і збори".
1.2 Об'єктом
оподаткування збором за право на
використання місцевої символіки
а вартість
виробленої продукції, виконаних робіт
з використанням місцевої символіки.
1.3 Виготовлення
продукції, виконання робіт, надання
послуг з використанням місцевої символіки
(герба міста (іншого населеного пункту)
назви чи зображення архітектурних, історичних
пам'яток) з комерційною метою дозволяється
тільки при наявності дозволу, який
видається .
Термін
дії дозволу -
12 місяців з
дня видачі.
2.
Платники збору за право на використання
місцевої символіки.
2.1.
Платниками збору за право на використання
місцевої символіки с юридичні особи
(включаючи
підприємства з іноземними інвестиціями)
та громадяни, які використовують місцеву
символіку з комерційною метою.
3. Ставка збору за право
на використання місцевої символіки.
Збір за право на використання
місцевої символіки справляється у
розмірі :
- з
юридичних осіб - 0,1 відсотка вартості
виробленої продукції (виконаних
робіт, наданих
послуг) з використанням місцевої
символіки (за вирахуванням податку на
додану вартість);
- з
громадян, які займаються підприємницькою
діяльністю і використовують
місцеву символіку,
- п'ять неоподатковуваних мінімумів і
доходів громадян на рік.
4. Терміни сплати та порядок
перерахування до бюджету.
4.1. Юридичними
особами збір за право на використання
місцевої символіки сплачується
до бюджету протягом десяти календарних
днів, наступних за останнім днем
строку подачі розрахунку.
4.2. Громадянами
збір за право на використання місцевої
символіки сплачується до отримання
відповідного дозволу .
2. Іноземними
особами збір за право на використання
місцевої символіки сплачується на
рівних умовах з громадянами України,
якщо інше не передбачено міжнародними
угодами та законодавством
України.
2.1 До місцевого
бюджету зараховується 100 відсотків
збору за право на використання місцевої
символіки.
5.
Звітність щодо збору за право на
використання місцевої символіки.
5.1.
Розрахунок збору за право на використання
місцевої символіки подається до
податкової інспекції юридичними особами
- платниками збору щоквартально протягом
40 календарних
днів, наступних за останнім календарним
днем звітного (податкового) квартала.
5.2
У разі,
якщо у майбутніх податкових періодах
платник податків самостійно виявляє
помилки у показниках раніше поданого
розрахунку,
то такий платник має право надати
уточнюючий розрахунок.
Платник
збору має право не подавати такий
розрахунок,
якщо такі уточнені показники зазначаються
ним у складі податкового розрахунку за
будь-який наступний період,
протягом якого такі помилки були
самостійно виявлені.
6.
Відповідальність.
6.1.
Відповідальність за повноту нарахування
та своєчасність сплати збору на
використання місцевої символіки до
бюджету,
подання до податкової інспекції звітності
покладається на платників збору.
7.
Контроль за повнотою сплати до бюджету
та своєчасності подання розрахунків.
7.1
Контроль за повнотою подання звітності,
своєчасністю сплати збору на використання
місцевої символіки здійснюється
податковими службами.
Голова
міської Ради О.
Оверко
Аналіз
регуляторного впливу
нормативно-правового
акта про Положення
„ Про збір за право на використання
місцевої символіки".
Враховуючи
вимоги ст.. 9 Закону України „Про засади
державної регуляторної політики
у сфері господарської діяльності,
розробник регуляторного акта здійснює
його оприлюднення разом з аналізом
регуляторного впливу шляхом публікації
на офіційній сторінці
Міської Ради в мережі інтернет.
Прийняття
законодавчого регуляторного акта дасть
змогу встановити ставки збору за.
право на використання місцевої символіки
для юридичних осіб ( включаючи підприємства
з іноземними інвестиціями) та громадяни,
які використовують символіку з комерційною
метою, а саме:
- з
юридичних осіб - 0,1 відсотка вартості
виробленої продукції з використанням
місцевої
символіки;
- з
громадян, які займаються підприємницькою
діяльністю і використовують
місцеву
символіку - п'ять мінімальних заробітних
плат на рік.
Юридичні
особи і громадяни, які використовують
місцеву символіку від прийняття
законодавчого регуляторного акта
зможуть використовувати місцеву
символіку, а також будуть
поступати надходження до місцевого
бюджету.
Пропозиції
і зауваження до проекту регуляторного
акта просимо подавати* в місячний
термін від дня його опублікування на
офіційній сторінці Міської Ради в мережі
інтернет,
до постійної комісії з питань економіки,
фінансів та бюджету Бучацької Міської
Ради
за адресою: м. Бучач, Майдан Волі,1, тел.
2-16-73.
Тарас Пастух:
«Маємо згуртуватися навколо єдиного керiвництва, стати єдиною нацiєю i при потребi вчинити опiр зазiханням на цiлiснiсть держави». * Олег Михайлів: «Пора вiдкинути
всi амбiцiї i зайнятися конкретними справами». * Микола
Леськів. Коли над райкомом вперше
замайорiв синьо-жовтий стяг, люди стали на колiна i заспiвали «Ще не вмерла
Україна». * У Жизномирi урочисто вiдкрито
крамницю «Маркет - ТЕКО», що належить райСТ. * Дарія
МАРКІВ. Якщо у вас виникнуть недоречності при купівлі товару. * «Ми так хотiли України! I так
хотiли жити...» Цi слова почула вiд 78-рiчної Марiї Василiвни Велещук, що живе
на хуторi Занево за Трибухiвцями. * Жителi Губина забирали на вози
понiвеченi у чорткiвськiй тюрмi останки односельцiв.. * Tовариство «Перспектива 1» (села
Трибухівці і Пишківці) більше року не могло отримати Державний акт на право
постійного користування землею.